Пошуковий запит: (<.>A=Доманюк О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Доманюк О. М. Соціалізація дитини в умовах дошкільного навчального закладу [Електронний ресурс] / О. М. Доманюк // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 146-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_39 Розглянуто проблему соціалізації дітей старшого дошкільного віку та визначено роль дошкільного навчального закладу в цьому процесі.Рассмотрена проблема социализации детей старшего дошкольного возраста и определена роль дошкольного образовательного учреждения в этом процессе.The article describes the problem of socialization preschool aged children and defines the role of preschool educational establishment in this process.
|
2. |
Доманюк О. М. Виховання доброзичливого ставлення до однолітків у дітей старшого дошкільного віку як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / О. М. Доманюк // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 79(2). - С. 80-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_79(2)__17
|
3. |
Доманюк О. М. Організаційно-методичні аспекти емпіричного вивчення готовності майбутніх вихователів до формування у дошкільників доброзичливості [Електронний ресурс] / О. М. Доманюк // Молодий вчений. - 2018. - № 3(1). - С. 89-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_3(1)__23
|
4. |
Доманюк О. Доброзичливість як запорука морального зростання особистості [Електронний ресурс] / О. Доманюк. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогіка. - 2018. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2018_3_7
|
5. |
Доманюк О. М. Обґрунтування моделі підготовки майбутніх вихователів до формування доброзичливості у дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / О. М. Доманюк // Інноваційна педагогіка. - 2018. - Вип. 4(1). - С. 115-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2018_4(1)__27
|
6. |
Доманюк О. М. Підготовка майбутніх вихователів до взаємодії з сім’єю у формуванні доброзичливості дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / О. М. Доманюк // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2018. - Вип. 52. - С. 81-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2018_52_20 Розглянуто проблеми вдосконалення та модернізації фахової підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до професійної діяльності, зокрема формування доброзичливості, як базової моральної якості дітей старшого дошкільного віку. Уточнено зміст понять "доброзичливість", "доброзичливість дітей старшого дошкільного віку", "підготовка майбутніх вихователів до формування доброзичливості у дітей старшого дошкільного віку". Розкрито сутність поняття "готовність майбутніх вихователів до формування доброзичливості у дітей старшого дошкільного віку", з’ясовано його структуру, визначено критерії та показники, схарактеризовано рівні сформованості досліджуваного феномену. Розроблено модель підготовки майбутніх вихователів до формування доброзичливості у дітей старшого дошкільного віку, в якій відображено взаємозв’язки між цільовим, процесуальним і результативним блоками. Обґрунтовано організаційно-педагогічні умови означеного феномену, доведено їх ефективність.
|
7. |
Доманюк О. Когнітивний компонент у структурі готовності майбутніх вихователів до формування доброзичливості дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / О. Доманюк // Освітній простір України. - 2018. - Вип. 12. - С. 72-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/opu_2018_12_12
|
8. |
Доманюк О. М. Особистісно орієнтований підхід у підготовці вихователів закладів дошкільної освіти [Електронний ресурс] / О. М. Доманюк, Ю. В. Тимош // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 25(2). - С. 59-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_25(2)__14
|
9. |
Доманюк О. Створення ціннісного середовища закладу вищої освіти як умова особистісно-професійного зростання майбутніх вихователів [Електронний ресурс] / О. Доманюк // Український педагогічний журнал. - 2021. - № 2. - С. 41-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2021_2_5
|